طراحی سایت
پنجشنبه 29 شهريور 1397.
-
الخميس 10 محرم 1440.
-
Sep 20 2018.
-

سکوت سازمانی چیست ؟

بستن


سکوت سازمانی یا  Organizational Silence  پدیده ای است که در آن کارکنان سازمان به دلایل مختلف از اظهار نظر در مورد مسایل سازمان خودداری کرده و سکوت اختیار می کنند.

سکوت سازمانی یک علامت بسیار مهم بیماری ، استرس ،  پیری ، افسردگی و یا ترس در سازمان به شمار می رود و مدیران باید در اولین فر صت عامل آن را ردیابی و برطرف نمایند. بی توجهی به این موضوع می تواند سبب اتفاقات وخیم تر و حتی مرگ سازمان شود.

 

از جمله عوامل بروز سکوت سازمانی می توان به عدم رضایت شغلی ، بی توجهی مدیریت به پیشنهادها و انتقادهای مطرح شده ، عدم توجه به مشتری مداری در سازمان ، نبود سیستم نظام پیشنهاد و مواردی از این دست  اشاره نمود.

شما اینجا هستید: خانه کتابخانه الکترونیک مطالب خواندنی سکوت سازمانی چیست ؟