طراحی سایت
سه شنبه 26 تير 1397.
-
الثلاثاء 5 ذو القعدة 1439.
-
Jul 17 2018.
-

مطالب توصیه شده

موبایلی که خورشیدی می شود.

 

در کنگره جهانی موبایل تلفن همراه خلاقانه‌ای به نمایش عموم گذاشته می‌شود که به‌طور خودکار نور خورشید را جذب و برای تامین انرژی خود از آن استفاده می‌کند. به گزارش خبرگزاری مهر، شرکتKyoceraاعلام کرده تلفن همراه هوشمند جدیدی ساخته است که صفحه نمایشگر ویژه‌ای دارد. این صفحه نمایشگر خاص مجهز به فناوری لایه کریستالیWysipsاست که قابلیت جذب نور خورشید را دارد. 

 

شرکتKyoceraکه همواره در تلاش بوده تلفن‌های همراه هوشمندی طراحی کند که چیزی متفاوت از محصولات موجود در بازار باشد حالا با رونمایی از این ایده جدید بیش از پیش بر شهرتش افزوده است.درحقیقت مهندسان Kyocera در تلاش بوده‌اند تلفن همراه هوشمندی ارائه کنند که به لطف بهره‌مندی از نور خورشید، قابلیت استفاده در هر جایی را داشته باشند، هرچند که برای شارژ شدن توسط خورشید به حداقل نور آن نیاز دارد. تا پیش از این تلفن‌های همراه هوشمندی که مجهز به سلول‌های خورشیدی هستند به عنوان نسل جدید سیستم‌های همراه قابل مکالمه با ویژگی شارژ خورشیدی ارائه شده بودند اما این نخستین بار در جهان است که تلفن همراهی بدون برخورداری از این سلول‌ها و صرفا با استفاده از صفحه نمایشگر ویژه توسط خورشید شارژ می‌شود. مهندسان این شرکت لایه شفاف فتوولتائیکی در دل این نمایشگر جای داده‌اند که نور خورشید را جذب و به الکتریسیته لازم جهت قدرتمندسازی باتری آن تبدیل می‌کند. به نظر می‌رسد این فناوری جدید بازار رو به رشد تلفن‌های همراه هوشمند در سراسر جهان را متحول کند.

 

بیست دانشگاه میلیاردر ساز

یک موسسه معتبر بین‌المللی معرفی کرد

بیست دانشگاه میلیاردر ساز

براساس بررسي‌هاي يك گروه بانكي در سوئيس، دانشگاه‌هاي آمريكايي بزرگ‌ترين موسسات آموزش‌دهنده ميلياردرهاي جهان هستند؛ به‌گونه‌اي كه از 20 دانشگاهي كه ميلياردر پرورش مي‌دهند، 16 دانشگاه آمريكايي هستند. اين بررسي نشان مي‌دهد كه با وجود ترديدهاي فراواني كه در مورد نقش آموزش در ثروت افراد وجود دارد، ولي هنوز راه ثروتمند شدن از تحصيل در دانشگاه‌هاي معتبر جهان مي‌گذرد. بانكداري، سرمايه‌گذاري و امور مالي از جمله بخش‌هايي هستند كه توانسته‌اند ثروت زيادي را نصيب فعالان خود کنند.


بیست  دانشگاه‌ میلیاردرساز جهان کدامند؟ 


در حالی‌ که تردید‌های مهمی در مورد نقش آموزش‌های دانشگاهی در ثروتمندکردن فارغ التحصیلان آنها وجود دارد، آخرین بررسی که از سوی سایت بی‌بی‌سی منشر شده، نشان می‌دهد که هنوز بخش قابل توجهی از میلیاردرهای جهان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های معتبر هستند.

براساس آمارگیری جهانی از میلیاردرها، بیشتر از دوسوم آنان مدرک دانشگاهی دارند. در بریتانیا، از هر 5 میلیاردر 4 نفر تحصیلات عالیه دارند. منابع اطلاعاتی این گزارش یک گروه بانک سوئیسی و  یک موسسه اطلاعات بانکی در سنگاپور است. این گزارش ثروت و پیشینه خانوادگی آنها را بررسی می‌کند و تصویری که همیشه از ثروتمندان به عنوان افرادی که در خانه خود تحصیل می کنند وجود دارد را از بین می‌برد. بیش از یک چهارم میلیاردر‌ها تحصیلات بالای لیسانس دارند. و از هر 10 نفر بیش از یک نفر مدرک دکترا دارند. این نقشه ثروت نشان می‌دهد که  احتمال دارد این میلیاردرها در دانشگاه‌های برجسته درس خوانده‌اند. از 20 دانشگاهی که میلیاردر پرورش می‌دهند 16 دانشگاه آمریکایی است.


موسسات ممتاز 

دانشگاه پنسیلوانیا بیش از هر موسسه‌ای میلیاردر تحویل جامعه داده است؛ مثل دانشگاه‌های‌هاروارد، ییل، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، پرینستون، کرنل و استنفورد. محتمل‌ترین راه کسب درآمد داشتن مشاغل مرتبط با پول است مثل بانکداری، سرمایه‌گذاری و مالیه.  اما شاخص‌های دیگری وجود دارند که نشان می‌دهند جغرافیای ثروتمندان در حال تغییر است. مثل اقتصاد در حال رشد هند که دانشگاه بمبئی آن در جایگاه نهم قرار دارد. تنها دانشگاه بریتانیا در این لیست ثروت، مدرسه اقتصادی لندن است که در رتبه 10 قرار دارد و نامی از آکسفورد و کمبریج دیده نمی‌شود.  قرار گرفتن دانشگاه ایالتی لومونسوف روسیه در جایگاه یازدهم بازتابی از ثروتمندان روسی است، اما سلطه دانشگاه‌های آمریکایی تنها به پرورش میلیاردرهای آمریکایی خلاصه نمی‌شود. بیش از یک‌چهارم میلیاردر‌هایی که برای اخذ مدارک دانشگا‌هی وارد دانشگاه‌های آمریکا شده‌اند از کشور‌های دیگر بوده اند. این امر حتی در مورد مدارک تحصیلات تکمیلی به 38 درصد می‌رسد. البته در این جا یک اختلاف زمانی وجود دارد، چرا که میانگین سنی این افراد 63 سال است و در حدود 4 دهه قبل به دانشگاه راه یافته‌اند


کمک‌های دانشگاهی 

ارتباط با دانشگاه در زندگی آینده نیز ادامه می‌یابد. بیش از نیمی از میلیاردر‌ها درگیر پروژه‌های بشر دوستانه هستند و بزرگ‌ترین موضوعی که مورد حمایت آنان قرار می‌گیرد، بحث آموزش است. در این میان موضوع آموزش تکمیلی بیش از دیگر موضوعات حمایت آنان را جلب می‌کند. این مورد می‌تواند به توضیح این مطلب کمک کند که چگونه‌هاروارد کمک هزینه‌ گزافی بالغ بر 65 میلیارد دلار به دانشجویان تخصیص داده است

مطالعات نشان می‌دهد که ثروت در جای کوچکی متمرکز است و بیش از 40 درصد میلیاردرهای اروپایی تنها در10 شهر زندگی می‌کنند، از جمله لندن و مسکو. بزرگ‌ترین شهر میلیاردرها نیز نیویورک است.

در این بخش تضادهایی هم وجود دارد. در حالی که گزارش‌ها حاکی از آن است که میلیاردرهای آفریقایی در نیجریه هستند، اما فرزندان این کشور دسترسی به تحصیل ندارند.

مطالعات فراوان از سازمان‌هایی همچون «سازمان همکاری اقتصادی و توسعه» نشان می‌دهد که ورود به دانشگاه شانس دستیابی به شغل با درآمد بالا را افزایش می‌دهد. همچنین این ایده را که نرفتن به دانشگاه حرکت معقولانه‌ای است یا مدرک دانشگاهی در برابر هزینه دانشگاهی ارزشی ندارد رد می‌کند. اما فرنک فرودی صاحب‌نظر اجتماعی و استاد اسبق جامعه‌شناسی می‌‌گوید یکی از «رازهای بزرگ» ادامه تحصیل به مدارج عالیه، شکاف در حال رشد دانشگاه‌های ممتاز و سایر موسسات آموزشی بوده است.

 پروفسور فرودی می‌گوید: «سلسله مراتب بیش از قبل مستحکم شده است.» کار این دانشگاه‌های برتر مانند جمع کردن بهترین بازیکنان در کنار هم است. همیشه بین دانشگاه‌هایی که می‌توانند سکوی پرتاب باشند و آنان که تنها برای دادن امتیاز به نسل بعدی تاسیس شده‌اند، بحث و جدل فراوانی در جریان است.

تحصیلات همیشه نقشی متناقض داشته است؛ یا راهی است که افراد زندگی خود را بهتر می‌کنند یا راهی برای تثبیت ثروت است.

نام 20 دانشگاه میلیاردرساز عبارت است از:

1-     دانشگاه پنسیلوانیا

2-     دانشگاه‌هاروارد

3-      دانشگاه ییل

4-      دانشگاه کالیفرنیای جنوبی 

5-      دانشگاه پرینستون

6-       دانشگاه کرنل 

7-      دانشگاه استنفورد

8-      دانشگاه برکلی کالیفرنیا

9-      دانشگاه بمبئی 

10- مدرسه اقتصادی  لندن

11- دانشگاه ایالتی لومونسوف روسیه 

12- دانشگاه تگزاس 

13- کالج دارتموث

14- دانشگاه میشیگان

15- دانشگاه نیویورک

16-   دانشگاه دوک

17- دانشگاه کلمبیا

18- دانشگاه براون

19- موسسه فناوری ماساچوست

20- ای تی اچ زوریخ  

 




ابزار انتخاب یک مشاور مدیریت برای سازمان

سیدمحمد اعظمی‌نژاد  

رئیس کمیته آموزش و پژوهش- انجمن مدیریت ایران

در فرهنگ لغات وبستر، مشورت به‌عنوان «در جستجوی نظر یا توصیه از شخصی دیگر برای تصمیم‌گیری» معنا شده است.

استفاده از مشاوران مناسب، بدون تردید کیفیت تصمیم‌گیری‌ها و در نتیجه بقا، سودآوری کسب‌وکار شما را بهبود خواهد داد.

یکی از دغدغه‌های مهم صاحبان کسب‌وکار، انتخاب مناسب یک مشاور مدیریت تاثیرگذار برای سازمان است. در این نوشتار راهکارهایی برای انتخابی صحیح به شما ارائه خواهد شد.

برای انتخاب یک مشاور مدیریت گام‌های زیر را بردارید :

گام اول- وظایف و مسوولیت‌ها را تعریف و شرح وظایف مشاور را مشخص کنید.

پیش از مذاکره و گفت‌وگو با یک مشاور مدیریت، ضروری است برای خود مشخص کنید که در چه حوزه‌ای به او نیاز دارید، البته ترجیحا بهتر است این نیاز را در جایی بنویسید! با تهیه این سند، قلمرو(scope)  همکاری شما با مشاور تعیین می‌شود. این سند به‌عنوان مدرک مرجع برای انتخاب مشاور مدیریت شناخته می‌شود. شما می‌توانید در این سند به موارد زیر توجه و اشاره کنید :

هدف از گرفتن مشاوره 

وظایف مشخصی که باید انجام شود

نتایج مورد انتظار 

نقشی که مشاور باید ایفا کند

محدوده اختیارات مشاور 

مدیریت تغییرات در خدمات مشاور : در حین استفاده از خدمات مشاوره مدیریت، ممکن است نیاز به تغییراتی در محدوده خدمات مشاوره، قیمت قرارداد، زمان انجام کار و موارد جزئی دیگر براساس مشاهده و توافق طرفین به وجود آید، که نیاز است درباره تغییر آن از خود انعطاف به خرج دهید.

برنامه زمان‌بندی : داشتن برنامه زمان‌بندی در گرفتن خدمات مشاوره‌ای بسیار مهم است. شما باید نقاط برجسته(milestone)  و اقلام تحویلی توسط مشاور را در هر مرحله مشخص کنید.

معیارهای انتخاب : این مهم است که شما به دنبال مشاور مدیریت با چه کیفیتی هستید؟ شما باید معیارهایی برای انتخاب گزینه‌های پیش روی خود را براساس تخصص، تجربه اجرایی و تعادل روحی در نظر بگیرید.

 گام دوم- فهرستی از مناسب ترین مشاوران مدیریت تهیه کنید. پیش از آنکه بخواهید با هر فردی برای درخواست پیشنهاد مشاوره مدیریت صحبت کنید، فهرستی از مناسب‌ترین افرادی که می‌توانند در حوزه مورد نظر به شما مشورت دهند، تهیه کنید. شما باید هریک از این افراد را براساس معیار‌های انتخابی خود مورد ارزیابی قرار دهید. بسیاری از مشاوران براساس ارتباطات شخصی یا آشنایی نسبی قبلی وارد یک سازمان می‌شوند، اما باید بتوانید این سوالات را درباره مشاور کاندیدای خود پاسخ دهید :

این فرد چه مدت در این کسب ‌وکار (مشاوره مدیریت) بوده است؟ 

آیا فرد کاندیدای شما تجربه، شایستگی و منابع مورد نیاز برای مشاوره با سازمان را در اختیار دارد؟ 

این فرد از چه سازمانی تایید صلاحیت شده است؟ آیا در یک انجمن حرفه‌ای معتبر عضویت و فعالیت موثر دارد؟ 

آیا او از بهترین روش‌ها و تجارب مدیریتی در سطح بین‌المللی و تطبیق آن با شرایط کشور برخوردار است؟ 

شما می‌توانید پس از گرفتن پاسخ درباره این پرسش‌ها به کاندیداهای مناسب تر نزدیک شوید، اما هنوز برای تصمیم‌گیری عجله نکنید

 گام سوم- پیشنهادهای ارسالی کاندیداها را مورد بررسی قرار دهید. در پیشنهاد همکاری (پروپزال) که از سوی مشاور ارائه می‌شود، این موارد باید در نظر گرفته شود: روش‌های تشخیص وضعیت موجود (که معمولا به‌صورت ارائه پرسشنامه؛ برگزاری جلسات مشترک، مصاحبه یا روش‌های معمول دیگر است)، برنامه زمان‌بندی انجام کار، دستاوردهای مورد انتظار و برآورد زمان و هزینه انجام کار. اساسا پیشنهادی که از سوی مشاور ارائه می‌شود باید نشان‌دهنده درک کامل وی از صورت مساله طرح شده از سوی شما باشد. شما باید بتوانید براساس مشاهده این پیشنهاد به خود اطمینان دهید که نتیجه حاصل از این پیشنهاد، نتیجه‌ای رضایت‌بخش و مورد انتظار برای شما و سازمان است.

گام چهارم- مشاور مناسب را انتخاب کنید. بعد از بررسی پیشنهادهای ارسالی، جلسه‌ای برای مصاحبه و گفتگوی حضوری با کاندیداها هماهنگ کنید. در این جلسه او فرصت خواهد داشت تا روش کار مشاوره خود را برای شما تبیین کند. جالب اینجا است که شما می‌توانید در این جلسه رایگان، ایده‌های با ارزشی از مشاور برای بهبود کسب ‌وکار خود به دست آورید.

در ارزیابی نهایی خود باید به موارد زیر توجه کنید

کیفیت سند پیشنهادی ارائه شده، آیا مشاور برای آماده کردن این پیشنهاد وقت اختصاص داده است؟ 

محتوای پیشنهاد، آیا ایده‌های ارائه شده در سند پیشنهادی جذابیت دارد؟ 

روش انجام کار، آیا پیشنهاد ارسالی، قابل انجام است؟ شما باید اطمینان حاصل کنید که مشاور به قولی که وعده می‌دهد، حتما عمل می‌کند. علاوه بر این مهم است که مشاور با تیم کاری شما سازگاری داشته و مورد پذیرش در سازمان باشد.

مدت زمان انجام کار، آیا بازه زمانی ارائه شده مناسب است؟ 

هزینه، موضوع هزینه پیشنهاد مشاوره، قابل تامل است. انگلیسی‌ها ضرب‌المثل معروفی دارند: «هنوز آنقدر پولدار نشده‌ام، که جنس ارزان‌قیمت بخرم». یادتان باشد قبل از فکر کردن به هزینه باید برای شما کسب نتیجه در اولویت باشد.

گام پنجم- با مشاور تعامل داشته باشید. برای تصمیم‌گیری نهایی باید با مشاور خود تعامل مستمر داشته باشید. در این تعامل نکات زیر را تعیین تکلیف کنید: هزینه مشاوره و شیوه پرداخت به مشاور، چارچوب زمانی انجام کار، اقلام تحویلی مورد نظر در نقاط عطف زمانی مشخص شده، شرایط فسخ قرارداد.

گام ششم- برای کسب بهترین نتایج، فرآیند مشاوره را مدیریت کنید. برای موفقیت در مشاوره مدیریت، هر دو طرف (کارفرما و مشاور) سهم بزرگی دارند. برای سازمان شما مهم است که بابت مبلغی که پرداخت می‌کند ارزش دریافت کند. در عوض مشاور نیز علاقه‌مند است با انجام یک کار با کیفیت شهرت و اعتبار بیشتری برای خود به دست آورد.  اما برای بالابردن درصد موفقیت در فرآیند مشاور باید آن را مدیریت کنید.

به خاطر داشته باشید در خرید خدمات مشاوره مدیریت علاوه بر زمان، دانش و تجربه به سازمان شما منتقل می‌شود، بنابراین لازم است تعاملی برنده- برنده با مشاور داشته باشید.


www.hrjournalist.com

 

 

 

بازاریابی جالب فولکس واگن ! پیامک فولکس را نخوانید !

امروزه استفاده از تلفن همراه به مهم‌ترين دليل مرگ ‌وميرهاي ناشي از سوانح رانندگي تبديل شده است. فولكس واگن براي يادآوري خطرات بالاي استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگي، افرادي را كه به يكي از سينماهاي شهر پكن در چين رفته بودند، غافلگير كرد. اين كمپين با همكاري آژانس تبليغاتي اوگيلوي در چين طراحي و اجرا شد. طبق روال معمول تماشاگران چيني وارد سالن سينما شدند، روي صندلي‌هاي خود نشستند و منتظر شروع فيلم شدند. در تمام دنيا رسم است كه پيش از شروع فيلم يك يا چند آگهي تبليغاتي روي پرده نمايش داده مي‌شود اما اين بار تبليغ فولكس واگن يك تبليغ معمولي نبود.

در ابتداي اين تبليغ، اتومبيلي در حال حركت كردن در يك جاده مستقيم نشان داده مي‌شود. اين اتومبيل چند ثانيه به حركت خود ادامه مي‌دهد به‌طوري‌كه كم‌كم حوصله تماشاگران سر مي‌رود ولي باز هم هيچ تغييري ايجاد نمي‌شود و اتومبيل به راه خود ادامه مي‌دهد.

در همين لحظه براي تمام تماشاگراني كه در سالن سينماي شهر پكن حضور داشتند، به‌وسيله يك سيستم مركزي پيامكي ارسال شد. آنها گوشي‌هاي خود را بيرون آوردند و مشغول خواندن پيامك شدند و درست در همين هنگام اتومبيلي كه در تبليغ فولكس واگن در حال حركت بود به كنار جاده منحرف شد و با درختان كنار جاده برخورد شديدي كرد. تماشاگران با شنيدن صداي برخورد اتومبيل با درختان شوكه شدند. پس از آنكه توجه تماشاگران به پرده نقره‌اي سينما جلب شد، اين جمله روي آن نقش بست: «امروزه استفاده از تلفن همراه به مهم‌ترين دليل مرگ ‌ و مير پشت فرمان اتومبيل تبديل شده است. مي‌خواستيم به شما يادآوري كنيم چشمتان هميشه به جاده باشد.» و در انتها لوگوي شركت فولكس واگن به اين كمپين تبليغاتي خلاقانه پايان بخشيد.

 

 

IMAGE
داستان موفقیت امپراطوری کوکاکولا
جمعه, 08 مرداد 1395
جان پمبرتن مواد اولیه کوکاکولا را در یک کتری برنجی در حیاط پشتی خانه‌اش ترکیب کرد. دوست وی برای این محصول نام کوکاکولا را برگزید، وی خطاط بسیار خوبی بود و نام... ادامه مطلب...
IMAGE
میلیاردرها از قانون 168 پیروی می‌کنند
دوشنبه, 07 تیر 1395
  نویسنده: Bill Carmody مترجم: مریم رضایی منبع: INC یکی از دلایلی که به چاد کوپر، مشاور و تاجر موفق، بسیار علاقه‌مندم این است که او اغلب در مورد مسائل بدیهی، به یک نکته... ادامه مطلب...
IMAGE
پدیده توهم مفید بودن
جمعه, 04 تیر 1395
  مردی هر روز راس ساعتی معين به گوشه ميدان شهر میرفت و لحظاتی كلاهش را از سرش بر میداشت و به شدت تكان میداد. روزی پليس علت اين كار را از وی جويا شد.  گفت: با اين كار... ادامه مطلب...
IMAGE
برای هر چیزی دلیل بخواهید.
جمعه, 28 خرداد 1395
  سم، کارمند عادی یک شرکت کوچک است. روزی او به خاطر کارهای اضافه بسیار دیر به ایستگاه اتوبوس رسید. او بسیار خسته بود و مجبور بود بیست دقیقه برای اتوبوس بعدی منتظر... ادامه مطلب...
IMAGE
قانون پارکینسون چیست؟
شنبه, 08 خرداد 1395
  "چرا وقتی انجام پروژه‌ای را یک ساله تعریف می‌کنیم، در یک سال انجام می‌شود و اگر همان را ده ماه تعیین کنیم، در همان ده ماه انجام می‌شود؟ چرا وقتي براي انجام كاري يك... ادامه مطلب...
IMAGE
پوشیدن لباس‌های رنگی شانس داشتن اعتبار کاری را افزایش می‌دهد
جمعه, 28 اسفند 1394
   تحقیقاتی انگلیسی که توسط شرکت case station انجام شده به بررسی تأثیرات مد و شیوه لباس پوشیدن افراد بر شغل آنها می‌پردازد. سوال اصلی این تحقیقات این است: آیا کارمندانی که... ادامه مطلب...
IMAGE
قانون پناهگاه
جمعه, 07 اسفند 1394
    کوهنوردان کوههای آلپ با رسیدن به نیمه راه، در استراحتگاهی در آنجا استراحت میکنند. آنان اگر صبح زود کوهنوردی را شروع کنند، موقع ناهار به همان استراحتگاه میرسند.... ادامه مطلب...
IMAGE
"تعهد سازمانی" چگونه ایجاد می شود؟
جمعه, 27 آذر 1394
  یکی از دغدغه های مدیران،‌ ارتقاء سطح "تعهد سازمانی" کارکنان است. برای یک مدیر ،‌ این یک خبر بد است که فلان کارمند خوبش که در این شرکت تجربه اندوخته و مراحل آزمون و... ادامه مطلب...
IMAGE
مدل A.I.D.A چیست؟
جمعه, 06 آذر 1394
مدل AIDA مراحل ابتدایی و پایه‌ای فروش را تشریح می‌کند. چهار حرف AIDA از ابتدای چهار کلمه‌ی توجه، علاقه، اشتیاق و عمل (Attention, Interest, Desire, Act) گرفته شده است که فرآیند منطقی... ادامه مطلب...
IMAGE
قانون پل طلايي (به بیان تازه)
شنبه, 02 آبان 1394
در مذاکره مفهومی وجود دارد به نام «پل طلایی». این مفهوم که یک قانون خیلی قدیمی ‌چینی است، می‌گوید اگر دشمن به شما حمله کرد و از پلی بر روی رودخانه‌ای گذشت، پل پشت... ادامه مطلب...
IMAGE
معامله شوخی بردار نیست
چهارشنبه, 23 تیر 1395
    خواهر روحانی در کلاس مدرسه مقابل دانش ­آموزان نوجوان، ایستاده بود. او در حالی­که یک سکه یک دلاری نقره در دستش بود گفت: به دختر یا پسری که بتواند نام بزرگترین مردی... ادامه مطلب...
IMAGE
معنای لوگوی تویوتا چیست ؟
جمعه, 04 تیر 1395
  در نظر اول لوگوی شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن شبیه یک گاوچران است که کلاه بزرگی بر سر گذاشته است، اما در واقع این لوگو سه شکل بیضی است که قلب مشتری، قلب محصول و... ادامه مطلب...
IMAGE
خوب گوش دادن به مشتری، کلید نوآوری و بهبود
جمعه, 21 خرداد 1395
بخش پونتياك شركت خودروسازي جنرال موتورز شكايتي را از يك مشتري با اين مضمون دريافت كرد: «اين دومين باري است كه برايتان مينويسم و براي اين كه بار قبل پاسخي نداده ايد،... ادامه مطلب...
IMAGE
با مزایای مدیریت مشارکتی آشنا شوید
سه شنبه, 03 فروردين 1395
    مترجم: فریبا ولیزاده منبع: Switchandshift  مدیریت سازمانی در طول تاریخ مسیری یکطرفه را طی کرده که براساس آن یک فرد هدایت گروهی را برعهده داشته است. با تکامل هرچه بیشتر... ادامه مطلب...
IMAGE
هدف در زندگی عمر را طولانی می کند.
جمعه, 28 اسفند 1394
  جدیدترین مطالعات محققان نشان میدهد، انتخاب هدف در زندگی و تلاش برای دستیابی به آن، احتمال مرگ زودرس و بیماریهای قلبی- عروقی را کاهش میدهد. مطالعات محققان آمریکایی... ادامه مطلب...
IMAGE
تکنیک 5 چرا
جمعه, 07 اسفند 1394
  ساکیچی تویودا یکی از پیشگامان انقلاب صنعتی در ژاپن است که "تکنیک 5 چرا" را در سال 1930 ابداع نمود. او از صاحبان صنایع، مخترع و بنیانگذار شرکت تویوتا به شمار میرود.... ادامه مطلب...
IMAGE
اصل ۹۰ به ۱۰ چیست؟
جمعه, 15 آبان 1394
این اصل می تواند زندگی شما را متحول نماید، پس با دقت بخوانید...  این اصل می‌گوید،۱۰ درصد زندگی خارج از کنترل، ولی ۹۰ درصد آن تحت کنترل ماست و خوب یا بد بودن آن به عکس... ادامه مطلب...
IMAGE
تلقین و قوانین سه گانه کوئه
سه شنبه, 28 مهر 1394
کاشف تلقین به خود، دانشمندی فرانسوی به نام امیل کوئه است. او قدرت تلقین را کشف کرد. داستان کشف تلقین : یک روز پسر 13 ساله او دیر از خواب بیدار می شود و بدین جهت مورد... ادامه مطلب...
IMAGE
دخالت های نادرست مدیران : داستان انگشت شکسته
جمعه, 24 مهر 1394
یک روز مریضی با حالتی درمانده نزد طبیب رفت و به او گفت که بیماری عجیبی به جانش افتاده و هر جای بدنش را که فشار می‌دهد دردی عظیم و جانکاه او را فرا می‌گیرد و این درد... ادامه مطلب...
IMAGE
دو حقیقت مهم در مذاکره موفق
دوشنبه, 20 مهر 1394
اصول و فنون مذاکراتی اغلب در پی شناسایی منافع مشترک و جستجو برای پی بردن به زمینه های مشترک میان طرفین مذاکره است. با این حال گاهی سهواً مواردی میان مذاکره کنندگان... ادامه مطلب...

مدیران بخوانند ...

شما اینجا هستید: خانه منوی سردبیر

نظر شما درباره محتوای سایت

ضعیف - 11.1%
متوسط - 33.3%
خوب - 55.6%

Total votes: 18
The voting for this poll has ended

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
79
732
1590
2770114
20901
22447
2784592
آی‌پی شما: 54.198.104.202
امروز: سه شنبه، 26 تیر 1397